სოციალური პროექტი
1.პროექტის სახელწოდება
„ჩვენი რაიონის ღირშესანიშნაობანი“
2.პროექტის ხანგრძლივობა:1 კვირა
3.ადგილი, სადაც განხორციელდა პროექტი:
დიოკნისის საჯარო სკოლა;ხულოს მუნიციპალიტეტი.
4.ინფორმაცია პროექტში ჩართული ჯგუფის შესახებ:
დიოკნისის საჯარო სკოლის 6- 9 კლასის მოსწავლეები .
ხელოვნების პედაგოგი და 7 კლასის ხელ-ლი ასლ ან ძირკვაძე
ისტორიის და გეოგრაფიის პედაგოგები
5.პროექტის აღწერა:
ხულოს მუნიციპალიტეტი მდიდარია კულტურული ძეგლებით,მუზეუმებითა და ღირშესანიშნაობებით.მშობლიური კუთხის ძედმიწევნით შესწავლა საფუძვეკლს ჩაუყრის მოსწავლეებს,უკეთ დაინახონ,აღიქვან საკუთარი მუნიციპალიტეტი და შედარება მოახდინონ საქართველოს სხვადასხვა კუთხესთან. მოსწავლეები როგორც თეორიულად,ისე პრაქტიკულად გაეცნობიან ხულოს მუნიციპალიტეტის ისტორიულ-კულტურულ ძეგლებს,მუზეუმებს და ღირშესანიშნაობებს.დაეუფლებიან ამ თემასთან დაკავშირებულ ტერმინოლოგიას.
6.სოციალური პროექტის ,,ჩვენი რაიონის ღირშესანიშნაობანი“ მიზანი :
• მოსწავლეთათვის ხულოს
მუნიციპალიტეტის ღირსშესანიშნაობების თეორიული გაცნობა ;
• მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება
• პროექტში ჩართული მოსწავლეები მიიღებენ ცოდნას ხულოს მუნიციპალიტეტის ისტორიული ძეგლებისა და ღირშესანიშნაობების შესახებ;
• მოსწავლეთა მოტივაციის ამაღლება
• პროექტში ჩართული მოსწავლეები მიიღებენ ცოდნას ხულოს მუნიციპალიტეტის ისტორიული ძეგლებისა და ღირშესანიშნაობების შესახებ;
7.სასკოლო პროექტის ,,ჩვენი რაიონის ღირშესანიშნაობანი"“ ამოცანები: • წინამოსამზადებელი სამუშაოები;
• საინფორმაციო კამპანია;თეორიული მასალების გაცნობა-დამუშავება ..
• კვლევის ჩატარება;
• ინტერვიუ ისტორიისა და გეოგრაფიის მასწავლებლებთან;
• შეხვედრა ხულოს მუნიციპალიტეტის კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამსახურის ხელმძღვანელთან;
• ისტირიულ-კულტურული ძეგლებისადა მუზეუმების მონახულება,;
• პროექტის მონიტორინგი და შეფასება;
• პროექტის პრეზენტაცია;
8.მოსალოდნელი შედეგები:
მოსწავლეები მიიღებენ დეტალურ ინფორმაციას საჩხერიოს რაიონის ისტორიული ძეგლებისა და ღირშესანიშნაობების შესახებ:
გაიმდიდრებელ ლექსიკას რუსულ ენაში.
9.განხორციელების გზები:
გაიმდიდრებელ ლექსიკას რუსულ ენაში.
9.განხორციელების გზები:
• სამუშაო ჯგუფების შექმნა
• ლექცია-სემინარის ჩატარება;თეორიული მასალის გაცნობა.
• დავალებების განაწილება ჯგუფებში
• I ჯგუფი- ინფორმაციის მოძიება ხულოს მუნიციპალიტეტის გეოგრაფიული მდებარეობისა ისტორიულ-კულტურული ძეგლების შესახებ - პრეზენტაცია ;
• ლექცია-სემინარის ჩატარება;თეორიული მასალის გაცნობა.
• დავალებების განაწილება ჯგუფებში
• I ჯგუფი- ინფორმაციის მოძიება ხულოს მუნიციპალიტეტის გეოგრაფიული მდებარეობისა ისტორიულ-კულტურული ძეგლების შესახებ - პრეზენტაცია ;
II ჯგუფი- ინფორმაციის მოზიება ჩვენს რაიონში არსებული მუზეუმებ
ისა და საზოგადო მოღვაწეების შესახებ -პრეზენტაცია ;
III ჯგუფი- ინტერვიუ ისტორიისა და გეოგრაფიის მასწავლებლებთან;
ჯგუფის ყველა წევრი:შეხვედრა ჩვენი მუნიციპალიტეტის კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამსახურის ხელმძღვანელთან;
ექსკურსია სხალთაში
.
• პროექტის მიმდინარეობისა და შეფასების კრიტერიუმების შედგენა
• პროექტის შეფასება-პრეზენტაცია.
10.რისკფაქტორები:
• პროექტის მიმდინარეობისა და შეფასების კრიტერიუმების შედგენა
• პროექტის შეფასება-პრეზენტაცია.
10.რისკფაქტორები:
• ტექიკური პრობლემები
• :შეხვედრა ხულოს მუნიციპალიტეტის კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამსახურის ხელმძღვანელთან;
11. პროექტის დეტალური აღწერა:
მას შემდეგ, რაც მოსწავლეებმა მიიღეს ზოგადი ინფორმაცია ხულოს რაიონის გეოგრაფიული მდებარეობისა და მისი ისტორიულ-კულტურული ძეგლების შესახებ, ნახეს დოკუმენტური ფილმი, ისინი განაწილდნენ ჯგუფებში, რომლის თითოეული წევრი აქტიურად ჩაერთო და შეუდგა დაკისრებული მოვალეობის შესრულებას. მუშაობდნენ ინფორმაციის მოძიებაზე, ინტერვიუს მომზადებასა და დამუშავებაზე, პრეზენტაციის მომზადებაზე, ხულოს მუნიციპალიტეტის კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამსახურის ხელმძღვანელთან შეხვედრაზე...
. დროდადრო აჯამებდნენ შესრულებულ სამუშაოს,მსჯელობდნენ და მართავდნენ დისკუსიას. საინტერესო იყო ინტერვიუები ისტორიისა და გეოგრაფიის მასწავლებლებთან,რომლებისაგან ამომწურავი ინფორმაცია მიიღეს ჩვენი რაიონის ისტორიულ-გეოგრაფიული მნიშვნელობის შესახებ. დროდადრო ითვალისწინებდნენ მასწავლებლის რეკომენდაციებს, რომელიც ეხმარებოდა და მონიტორინგს უწევდა მათ მუშაობას. მოსწავლეები პარალელურად ერთმანეთსაც უწევდნენ მონიტორინგს პროექტის მსვლელობის გაუმჯობესებისა და წარმატებულად განხორციელების მიზნით.
. დროდადრო აჯამებდნენ შესრულებულ სამუშაოს,მსჯელობდნენ და მართავდნენ დისკუსიას. საინტერესო იყო ინტერვიუები ისტორიისა და გეოგრაფიის მასწავლებლებთან,რომლებისაგან ამომწურავი ინფორმაცია მიიღეს ჩვენი რაიონის ისტორიულ-გეოგრაფიული მნიშვნელობის შესახებ. დროდადრო ითვალისწინებდნენ მასწავლებლის რეკომენდაციებს, რომელიც ეხმარებოდა და მონიტორინგს უწევდა მათ მუშაობას. მოსწავლეები პარალელურად ერთმანეთსაც უწევდნენ მონიტორინგს პროექტის მსვლელობის გაუმჯობესებისა და წარმატებულად განხორციელების მიზნით.
12.პროექტის მდგრადობა : შეხვედრები პედაგოგებთან ასევე მშობლებთან საჭირბოროტო საკითხების დროულად მოსაგვარებლად
13.საჭირო რესურსები: კომპიუტერები, პროექტორი, თაბახის ფურცლები, ქსეროქსი, მეცნიერების ენციკლოპედია, სატელეფონო ვიდეო-გადამღებები, ინტერნეტი.
14.პასუხისმგებელი პირი : დიოკნისის საჯარო სკოლის ხელოვნების მასწავლებელი და 7 კლასისი ხელმძღვანელი ასლან ძირკვაძე
No comments:
Post a Comment